Waarom Young Living?

 

En waarom bij MIJ?

Young Living is al meer dan 25 jaar wereldleider op het gebied van essential oils en jij mag dankbaar gebruik maken van al die jaren onderzoek, ervaring en kennis. Topproducten die stuk voor stuk vervaardigd zijn met uiterst respect voor de natuur.

En door jouw Premium Starter Kit via mij te bestellen, heb je meteen ook toegang tot een heel fijne online community waar kennis gedeeld wordt en tips worden uitgewisseld. Je kunt er connecten met mede-oilers als je dat leuk vindt en mocht je vragen hebben of benieuwd zijn naar specifieke ervaringen, dan kun je jouw vraag in de groep stellen. Tevens kun je bij mij terecht met eventuele vragen en je krijgt van mij een fijn welkomstpakketje, zodat je direct goed aan de slag kunt met je essential oils.

Heb je eerst nog wat vragen?

Invisible (nietverwijderen)

Hoe werkt het bestellen?

Je kunt eenvoudig bestellen en betalen via de webshop. Wanneer je dat gedaan hebt, wordt er een account voor je aangemaakt bij Young Living en wordt de bestelling geplaatst. Dan komt jouw starterkit rechtstreeks vanuit Young Living naar je toe. Lekker snel!

Hoe snel heb ik mijn bestelling binnen?

Wanneer je je bestelling geplaatst hebt, heb je hem doorgaans met één of twee werkdagen in huis. Young Living heeft tegenwoordig namelijk een distrubutiecentrum in Nederland.

Hoe weet ik welke olie ik waarvoor kan gebruiken?

Er zijn diverse manieren om jezelf te informeren over de oliën. Sowieso blijft degene via wie jij jouw aankoop doet jouw ‘sponsor’, zodat je altijd iemand hebt bij wie je terecht kunt met je vragen.
Wanneer je via mij een account aanmaakt bij Young Living en een aankoop doet, krijg je toegang tot de online community. Die staat bol van de informatie en je kunt er ook je vragen stellen.
Tevens zijn er diverse prachtige boeken verkrijgbaar met uitleg en toepassingsvoorbeelden.
En…… Google is your best friend!

Invisible (nietverwijderen)

Kan ik de producten van Young Living ook in een winkel kopen?

De producten van Young Living worden alleen via onafhankelijke distributeurs verkocht. Young Living heeft hier o.a. voor gekozen, omdat er goede uitleg en begeleiding nodig is bij het gebruik van de oliën. Nadat je een kit gekocht hebt, blijft degene via wie jij je oliën gekocht hebt je ‘sponsor’ en je kunt dus altijd met je vragen bij die persoon terecht.
Het kan wel zo zijn dat een distributeur een winkel of salon bezit en de oliën daar ook heeft staan in een display.
Daarnaast zijn er een aantal officiële Young Living winkels verspreid over de wereld. Die zijn veelal te vinden bij of in de hoofdkantoren of in de buurt van één van hun boerderijen.
Je kunt daar als je lid ben van Young Living met jouw lidmaatschapsnummer ook producten aanschaffen vanuit de winkel.

Wat als ik niet tevreden ben of iets terug wil sturen?

Ik kan het me bijna niet voorstellen, maar stel dat je niet tevreden bent, dan heeft Young Living een heel goede return policy.
Zie hier

– Any unopened product within 30 days after shipment for a full refund in the same method of payment of the purchase price and applicable sales tax (less shipping charges).
– Any opened product within 30 days after shipment for a credit on your Young Living account of the purchase price and applicable sales tax (less shipping charges).
– Any opened or unopened product up to 90 days after shipment for a credit on your Young Living account of the purchase price and applicable sales tax (less shipping charges and a 10% handling fee). The credit applied for opened product will be based on the percentage of the product returned. For example if you return 50% of a product, then a credit of 50% (less shipping charges and a 10% handling fee) will be applied to your Young Living account.

Ik heb geen creditcard of PayPal. Wat nu?

Geen probleem! Je kunt in mijn webshop gewoon met iDeal betalen.